Czy obsługa posprzedażowa firmy jest ważna dla klienta?
My uważamy, że jest najważniejsza. To, że jako inwestor zdecydowałeś się na nasz produkt, a jako instalator go poleciłeś i zamontowałeś to dopiero pierwszy krok. Teraz pora abyś zawsze, kiedy zajdzie taka potrzeba, mógł na nas liczyć i czuć pełną opiekę z naszej strony. Dlatego – dla Waszego jeszcze większego komfortu, oszczędności czasu i poczucia, że jesteśmy z Wami – oddajemy w Wasze ręce pierwszy w Polsce, tak rozbudowany System Obsługi Posprzedażowej – VENTIA I Wsparcie. Zobacz poniżej co to znaczy w praktyce.
Co to jest VENTIA I Wsparcie?
Innowacyjny system obsługi inwestora i instalatora – 100% on-line
Pełna informacja na każdym etapie użytkowania rekuperatora – od montażu do okresu pogwarancyjnego
Nowy wymiar komunikacji z inwestorem i instalatorem – szybko, komfortowo, skutecznie
Dostęp na wielu platformach
Jakie produkty są objęte systemem VENTIA I Wsparcie?
Firma VENTIA to generalny dystrybutor w Polsce znanych i cenionych na całym świecie rekuperatorów i central wentylacyjnych KOMFOVENT serii DOMEKT, VERSO, KLASIK oraz w wersji ze zintegrowaną pompą ciepła – RHP. Markami jakie mamy na wyłączność są również HAVACO (szeroka oferta wentylatorów, nagrzewnic, kształtek, galanterii wentylacyjnej, tłumików oraz akcesoriów montażowych do wentylacji i klimatyzacji) oraz AlpicAir - klimatyzatory serii RAC, CAC, MUTLI oraz agregaty do central wentylacyjnych i systemy VRF.
Rekuperatory
i centrale wentylacyjne
KOMFOVENT
Asortyment wentylacyjny
HAVACO
Klimatyzacja
AlpicAir
Co zyskujesz dzięki VENTIA I Wsparcie?
Poprzez nasze produkty łączymy ze sobą instalatorów HVAC z inwestorami dla których liczy się najwyższa jakość, bezawaryjność oraz maksymalnie profesjonalna, komfortowa i szybka obsługa na każdym etapie inwestycji i użytkowania naszych urządzeń.
Wszystkie zamontowane przez Ciebie rekuperatory i centrale wentylacyjne KOMFOVENT, klimatyzatory AlpicAir i urządzenia HAVACO w jednym miejscu.
Pełna, przejrzyście pokazana historia zamontowanych przez Ciebie urządzeń dostępna od ręki.
Szybkie i wygodne zgłoszenie awarii urządzenia u Twojego klienta.
Dostęp z każdego urządzenia.
Wszystkie informacje o Twoim urządzeniu w jednym miejscu.
Przedłużenie gwarancji nawet do 36 miesięcy na rekuperatory DOMEKT.
Oferty specjalne i promocje na filtry powietrza do rekuperatorów.
Elektroniczna książka gwarancyjna z protokołami uruchomienia, przeglądu zerowego, małego przeglądu oraz dużego przeglądu.
Dostęp z każdego urządzenia.
Pełne wsparcie w razie jakichkolwiek problemów z Twoim rekuperatorem.
Szybko, wygodnie i bezstresowo zgłaszasz potrzebę zdalnego wsparcia on-line oraz serwisu urządzenia.
W przypadku zdalnego wsparcia, umawiasz się na konkretny dzień i konkretną godzinę o której nasz doradca się z Tobą skontaktuje.
Jesteś na bieżąco cały czas. Korzystasz z pełnej, automatycznej komunikacji o statusie zgłoszenia.
Jak zdobyć dostęp do VENTIA I Wsparcie?
Krok 1 (opcjonalny):
Połącz się z chmurą producenta KOMFOVENT.
Nie wiesz jak to zrobić? Pobierz szczegółową instrukcję:
Krok 2:
Wejdź na www.wsparcie.ventia.pli postępuj zgodnie z poniższym diagramem.
Zarejestruj centralę wentylacyjną lub inny produkt oraz dopilnuj, aby Twój instalator też to zrobił (TAK - ważne, abyście zrobili to niezależnie).
Dopilnuj instalatora, aby uzupełnił protokół uruchomienia oraz wykonał przegląd zerowy. Jest to niezbędne do skorzystania z przedłużonej gwarancji.
Twoja przedłużona do 36 miesięcy gwarancja oraz pełne wsparcie on-line zostaje uruchomione.
Co 6 miesięcy musisz wykonać tzw. mały przegląd, aby utrzymać gwarancję. Możesz zrobić go sam. Nie martw się, że zapomnisz – dostaniesz powiadomienie z Systemu.
Chcesz wiedzieć więcej? Nasi Kierownicy Regionalni VENTIA czekają na Twoje pytania.
Biuro techniczno-handlowe Gdańsk:
Adam Zagórski
- Kierownik Regionu,
tel. 505 927 642
Biuro techniczno-handlowe Szczecin:
Mateusz Besztak - Kierownik Regionu,
tel. 690 219 220
Biuro techniczno-handlowe Bydgoszcz:
Bartosz Sidorko - Kierownik Regionu,
tel. 690 219 181
Biuro techniczno-handlowe Białystok:
Adam Magusiewicz - Kierownik Regionu,
tel. 573 236 281
Biuro techniczno-handlowe Poznań:
Brandon Kunicki - Specjalista Techniczno-Handlowy,
tel. 504 120 311
Biuro techniczno-handlowe Łódź:
Tomasz Wojtkowiak - Kierownik Regionu,
tel. 506 144 779
Biuro techniczno-handlowe Warszawa:
Krzysztof Serafin - Kierownik Regionu,
tel. 506 698 655
Biuro techniczno-handlowe Warszawa 2:
Hubert Piwowarczyk - Kierownik Regionu,
tel. 506 106 889
Biuro techniczno-handlowe Wrocław:
Krzysztof Deniszewski - Kierownik Regionu,
tel. 501 141 807
Biuro techniczno-handlowe Katowice:
Robert Osowski - Kierownik Regionu,
tel. 503 476 745
Biuro techniczno-handlowe Kraków:
Grzegorz Drozda - Kierownik Regionu,
tel. 572 779 980
Biuro techniczno-handlowe Rzeszów:
Wojciech Kozak - Kierownik Regionu,
tel. 501 141 018
Biuro techniczno-handlowe Lublin:
Dariusz Hanaj - Kierownik Regionu,
tel. 501 464 121